Naujienlaiškiai

PAPRASTAS BŪDAS GRĄŽINTI prekes pasinaudojant Omniva grąžinimo sistema.

  • Jei abejojate ar prekė tiks, o gal galvojate kad nepatiks? Pirkite drąsiai! Prekes galite grąžinti per 14 dienų nepateikiant jokio pasiaiškinimo kodėl! Jums reikės tik užpildyti trumpą grąžinimo formą čia: ltvaikas.lt grąžinimo forma ir įdėti siuntą į Jums artimiausią ir patogiausią paštomatą.
  • Prekę taip pat galima grąžinti atvykus į mūsų parduotuvę "LTvaikas", adresu Verkių g. 29F, Vilnius.

Keitimas

  • Mūsų naujoje sistemoje (čia) pasirinkus keitimo galimybę, grąžinkite ankstesnę prekę ir nurodykite į kokią prekę norėsite keisti? Naują prekę pasirinkite iš mūsų el. parduotuvės www.ltvaikas.lt
  • Taip pat pakeisti prekę galima atvykus į mūsų parduotuvę "LTvaikas", adresu Verkių g. 29F, Vilnius.

Svarbu! 

Mes rūpinamės Jūsų patogumu ir nenorėdami, kad iškiltų papildomų nepatogumų informuojame ir prašome, kad batukų dėžutės siunčiant atgal būtų supakuotos į išorinį įpakavimą, nebūtų apklijuotos, ar tūrėtų papildomų rašymo žymių ar kitaip sugadintos. Taip pat prekių negalėsime priimti atgal, jei jos buvo panaudotos, ar sugadintos ar kitaip prarado prekinę išvaizdą.

Detalesnę informaciją apie prekių keitimo ir grąžinimo sąlygas skaitykite žemiau:

~~~

 

Prekių keitimas

Jei norite pakeisti prekę, padarykite naują užsakymą ir pastabose parašykite "keitimas". Prekę keisti galite per 14 dienų nuo prekės gavimo.

Keitimui grąžinama prekė turi būti:

● Nenešiota, be išorinių dėvėjimo ženklų (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę) ir originalioje, nesugadintoje pakuotėje.
● Supakuota į tinkamą pakuotę, kuri apsaugotų nuo tiesioginio prekės apklijavimo ar sugadinimo jos transportavimo metu.
● Su visomis gaminiui skirtomis etiketėmis ir nepraradusi prekybinės išvaizdos.

Prekių keitimo būdai:

1. Pakeisti prekę galima atvykus į mūsų parduotuvę "LTvaikas", adresu Verkių g. 29F, Vilnius.

2. Užpildyti grąžinimo formą spustelėjus nuorodą čia

3. Atlikti keitimą per kurjerį. Tokiu atveju, padarykite naują užsakymą ir pastabose parašykite "keitimas per kurjerį". Naują užsakymą išsiųsime per kurjerių tarnybą. Gavus patvirtinimą, kad prekė išsiųsta, kitą darbo dieną kurjeris turėtų Jums pristatyti naują ir kartu paimti grąžinamą supakuotą prekę. Šis pakeitimo būdas kainuoja 3 Eur, mokant kurjeriui, prekės pristatymo metu.

Esant kainos neatitikimui:

● Jei keičiama į brangesnę prekę, klientas įsipareigoja padengti kainų skirtumą prekės pristatymo metu grynaisiais arba banko kortele.
● Jei keičiama į pigesnę prekę, kainų skirtumą grąžinsime pavedimu į sąskaitą per 5 dienas nuo prekės gavimo.

Prekių grąžinimas

Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui.

Grąžinama prekė turi būti:

● Nenešiota, be išorinių dėvėjimo ženklų (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę) ir originalioje, nesugadintoje pakuotėje.
● Supakuota į tinkamą pakuotę, kuri apsaugotų nuo tiesioginio prekės apklijavimo ar sugadinimo jos transportavimo metu.
● Su visomis gaminiui skirtomis etiketėmis ir nepraradusi prekybinės išvaizdos.

Prekių grąžinimo būdai:

1. Grąžinti prekę galima atvykus į mūsų parduotuvę "LTvaikas", adresu Verkių g. 29F, Vilnius.

2. Užpildant trumpą grąžinimo formą čia: ltvaikas.lt grąžinimo forma ir išsiunčiant Jums patogiu paštomatu.

Pinigus už grąžintą prekę grąžinsime pavedimu į sąskaitą per 14 dienų nuo prekės gavimo.

Netinkamos kokybės prekių keitimas/grąžinimas

Įsigyję netinkamos kokybės drabužį, avalynę ar aksesuarą, vadovaujantis Civilinio kodekso 6.364 straipsnio 1 d. klientas turite teisę kreiptis į pardavėją per dvejus metus nuo daikto perdavimo dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba klientui grąžinami sumokėti pinigai.

Kiekvienai prekei suteikiama tiekėjo garantija gamybiniam brokui ir kitiems defektams, nesusijusiems su natūraliu naudojamos prekės nusidėvėjimu ir aplinkos poveikiu. Garantija netaikoma:

  •        esant mechaniniam pažeidimui (pvz. nutraukti dirželiai, raišteliai ar kitos dekoracijos; vientisos medžiagos suplėšymas, tekstilės pažeidimai ir kt.)
  •        esant natūraliam nusidėvėjimui (nutrintas padas, bato deformacija, išvaizdos pakitimai, atsiradę dėl savito avėjimo; išblukusi spalva ir kt.)
  •        esant pokyčiams, atsiradusiems dėl netinkamos priežiūros (spalvos pokyčiai, atsiradę dėl purvo ar kitų apnašų; odos ar kitų natūralių medžiagų struktūros pakitimas ir kt.)
  •        žybsinčioms LED detalėms.
  • Pažymime, kad, vadovaujantis Civilinio kodekso 6.364straipsnio 4 dalimi, klientui nutraukus pirkimo–pardavimo sutartį (dėl netinkamos prekės kokybės): 1) klientas turi grąžinti pardavėjui prekę pardavėjo sąskaita; 2) pardavėjas, gavęs sugrąžintą prekę arba kliento pateiktus įrodymus, kad prekė buvo išsiųsta, turi ne vėliau kaip per keturiolika dienų grąžinti klientui už prekę sumokėtą kainą, įskaitant kliento apmokėtas prekių pristatymo išlaidas.



Dėl netinkamos kokybės prekės keitimo/grąžinimo, prašome Jūsų susisiekti el. paštu info@ltvaikas.lt, siekiant įvertinti prekės trūkumus ir nustatyti ar prekė gali būti keičiama ar grąžinama.

Baigiamosios nuostatos

  • Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
  • Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
  • Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti per 20 (dvidešimt) kalendorinių dienų, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
  • Šiuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo parengtu ir ltvaikas.lt perduotu atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės iš Pardavėjo Pirkėjas (fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) - ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS).