I. BENDOSIOS NUOSTATOS
1. ltvaikas.lt el. parduotuvė priklauso UAB „LTvaikas“: įm. kodas 304721374, adresas adresu Verkių g. 29F, Ogmios miestas, Vilnius, tel.: +37067764876. Internetinės parduotuvės (toliau – Parduotuvė) taisyklės (toliau – Tasyklės) taikomos Klientui teikiant užsakymą ltvaikas.lt Parduotuvėje.
2. ltvaikas.lt turi teisę koreguoti Parduotuvės Taisykles. Taisyklės taikomos visiems Klientams perkantiems šioje Parduotuvėje.
3. Klientas privalo susipažinti su Parduotuvės Taisyklėmis prieš pateikdamas užsakymą. Visais atvejais laikoma, jog Klientas yra susipažinęs su Taisyklėmis ir joms pritaria, kai galutinai pateikia užsakymą.
4. Parduotuvė neatsako už patirtus nuostolius (materialinius ar moralinius) tais atvejais, kai problemos buvo sukeltos Klientui neatsižvelgus į Taisyklių informaciją, kuri yra viešai pateikiama šiame puslapyje.
II. PRIVATUMO POLITIKA
1. Klientas, norėdamas užsisakyti prekes iš Parduotuvės, turi užsiregistruoti, pateikdamas registracijos formoje nurodytą informaciją. Visi pažymėti privalomi laukai, yra būtini tinkamam užsakymo vykdymui. Parduotuvė patvirtina, jog registracijos faktas kartu nereiškia, jog Klientui bus siunčiami informaciniai pranešimai, išskyrus tuos, kurie būtini prekių užsakymui ir pristatymui. Klientui pageidaujant gauti Parduotuvės informacinius pranešimus, jam sudaroma galimybė pasirinkti, kad tokie pranešimai jam būtų siunčiami.
2. Klientui užsakant prekes, turi būti nurodomi prekių pristatymui būtini asmeniniai Kliento duomenys: vardas; pavardė; adresas, kuriuo bus pristatomos prekės; telefono numeris; kiti, pristatymui būtini duomenys. Parduotuvė patvirtina, jog tokie duomenys bus naudojami tik prekių užsakymo ir pristatymo tikslais. Parduotuvė įsipareigoja neatskleisti tokios informacijos tretiesiems asmenims, išskyrus Parduotuvės partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Kliento užsakymo pateikimu ar įvykdymu susijusias paslaugas. Bet kokios kitos asmeninės Kliento informacijos atskleidimo tretiesiems asmenims išimtys visais atvejais derinamos su Klientu. Visais kitais atvejais tretiesiems asmenims bet kokie Kliento asmeniniai duomenys gali būti atskleisti tik LR teisės aktuose numatytais atvejais.
3. Klientas, užsiregistruodamas Parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų. Kartu, Klientas patvirtina, jog jis yra pilnametis ir turi teisę užsakyti prekes Parduotuvėje. Tuo atveju, jeigu Klientas atskleidžia savo prisijungimo duomenis, Parduotuvė atleidžiama nuo bet kokios su tuo susijusios atsakomybės.
4. Klientas, susipažindamas su Taisyklėmis, patvirtina, jog jis yra informuotas, kad naršant Parduotuvėje, jo kompiuteryje bus patalpinti slapukų failai (failai, siunčiami iš interneto serverio).
5. Parduotuvė patvirtina, jog siekia naudoti pažangiausias technologijos Klientų asmeninių duomenų apsaugai.
III. UŽSAKYMO PATEIKIMAS
1. Klientas apsilankęs elektroninėje Parduotuvėje pasirenka jam patinkančias prekes. Jo pasirinkimo pagrindu suformuojamas prekių krepšelis.
2. Suformavus prekių krepšelį, Klientas (jei jis dar nėra užsiregistravęs ir prisijungęs prie sistemos) turi suvesti duomenis, būtinus pasirinktoms prekėms pristatyti: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefoną bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. Parduotuvė patvirtina, kad Kliento pateikti duomenys bus naudojami išskirtinai tik prekių pardavimo ir pristatymo tikslais, nepažeidžiant LR teisės aktuose numatytų asmens duomenų apsaugos reikalavimų.
3. Toliau Klientas turi pasirinkti vieną iš galimų atsiskaitymo Parduotuvėje būdų. Kartu gali būti pasirenkamas prekių pristatymo būdas ir kaina.
4. Paskutiniame žingsnyje sugeneruojami visi Kliento pateikti duomenys, prieš kuriuos patvirtindamas, Klientas privalo įsitikinti, jog pateikti duomenys yra teisingi ir atitinka jo pageidavimus. Klientas turi galimybę pataisyti klaidas, jei jų yra, prieš išsiunčiant užsakymą. Jeigu prieš prekių pasirinkimą Klientas nėra susipažinęs su Parduotuvės Taisyklėmis, jis tai privalo atlikti prieš patvirtindamas savo užsakymą bei jame pateiktus duomenis, kitaip, bus laikoma, kad Klientas yra susipažinęs su Taisyklėmis.
5. Klientui patvirtinus užsakymą, Parduotuvė gauna visą informaciją apie jį. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna Parduotuvė. Kartu laikoma, jog tarp Kliento ir Parduotuvės yra sudaryta Sutartis. Tačiau tokia Sutartis laikoma vykdytina tik nuo to momento, kai Parduotuvė gauna patvirtinimą iš Kliento pasirinkto atsiskaitymo šaltinio apie atsiskaitymą už prekes.
6. Klientui pateikus užsakymą, Parduotuvės sistema automatiškai atsiunčia Klientui elektroninį laišką, kuriame nurodomos užsakytos prekės bei Kliento pateikti duomenys.
7. Parduotuvė gavusi pranešimą, jog Klientas sumokėjo už prekes, įsipareigoja įvykdyti Kliento užsakymą.
8. Kliento pateiktas užsakymas saugomas Parduotuvės duomenų bazėje, remiantis galiojančių Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimais dėl tokių duomenų saugojimo termino.
9. Visais atvejais laikoma, jog Klientas, pateikdamas užsakymą, yra susipažinęs ir besąlygiškai sutinka su visomis Parduotuvės Taisyklėmis, kaip ir su visomis kitomis prie užsakymo nurodytomis sąlygomis.
10. Sutartis sudaroma ir vykdoma lietuvių kalba.
IV. PREKĖS IR JŲ KAINA
1. Kiekvienos Parduotuvės prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės.
2. Parduotuvė nurodo, o Klientas patvirtina, jog yra susipažinęs su tuo, kad prekės, nurodytos Parduotuvėje, savo spalva, forma ar kitais parametrais gali skirtis nuo realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl techninių Kliento naudojamo kompiuterio monitoriaus ar telefono ekrano raiškos ypatybių.
3. Parduotuvė įsipareigoja pateikti Klientui užsakyme nurodytą prekių kiekį. Parduotuvė neatsako tais atvejais, kai perduotų prekių kiekis, nėra tikslus dėl to, jog Klientas neteisingai nurodė duomenis užsakyme, pateiktame Parduotuvei.
4. Parduotuvė visais atvejais pateikia Klientui prekių asortimentą, atitinkantį Užsakyme numatytus kriterijus.
5. Parduotuvė įsipareigoja nurodyti visą informaciją, susijusią su preke ir susisiekti su Klientu tuo atveju, jeigu, dėl nuo Parduotuvės nepriklausančių aplinkybių, nepavyksta atitinkamai atlikti pateikto užsakymo.
6. Prekės pristatomos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį, siekiant, kad prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
7. Klientas sutinka, jog, jam elektroniniu būdu pateikiant užsakymą Parduotuvėje, už prekes jis įsipareigoja mokėti kainą, nurodytą užsakyme.
8. Kainos Parduotuvėje ir užsakyme nurodomos Eurais.
V. APMOKĖJIMO TVARKA
1. Klientas atsiskaito už savo užsakytas prekes vienu iš Parduotuvėje nurodytų būdu: naudodamasis savo banku internete, naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis, atsiimdamas prekę paštomate arba banko kortele kurjeriui. Už atsiskaitymą paštomate ar banko kortele kurjeriui imamas papildomas pristatymo paslaugą teikiančios įmonės nustatytas mokestis. Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugų mokėjimai apdorojami naudojantis Paysera mokėjimų platforma.
2. Jeigu klientas pasirinko vieną iš internetinio atsiskaitymo būdų, jis įsipareigoja už užsakytas prekes atsiskaityti nedelsiant, priešingu atveju, jis praranda teisę reikšti pretenzijas dėl prekių pristatymo termino, kadangi pagal Kliento užsakymą prekių siuntinys pradedamas formuoti tik Parduotuvei gavus apmokėjimą už prekes.
VI. PREKIŲ PRISTATYMAS
1. Parduotuvė įsipareigoja visas prekes išsiųsti per 2 darbo dienas. Jeigu yra nesklandumų, Parduotuvė įsipareigoja susisiekti su Klientu ir rasti geriausią sprendimą. Prekių pristatymo laikas tiesiogiai priklauso nuo kurjerių tarnybos darbo apimčių ir trunka nuo 1 iki 5 d.d. Lietuvoje ir iki 10 d.d., siunčiant į kitas šalis.
2. Parduotuvė įsipareigoja informuoti klientą jo nurodytu el.p. apie prekės išsiuntimą ir pateikti siuntos sekimo nuorodą (ar kodą).
3. Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslų telefono numerį ir prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris priims prekes.
4. Parduotuvė neprisiima atsakomybės dėl prekės pristatymo netinkamam subjektui, jei prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, tačiau jas atsiėmė ne pats Klientas.
5. Prekės, užsakytos Parduotuvėje, pristatomos šiais būdais:
Venipak kurjeris per 1 - 2 d.d. – 3.00 EUR
Omniva paštomatai per 1 - 2 d.d. 2.00 EUR
LT POST per 5-7 d.d. 5.00 EUR
SMARTPOST PICKUP POINT IITELLA (užsakymai į užsienį) per 3-5 d.d. 5.00 EUR
Lietuvos paštu (užsakymai į užsienį) – kaina skaičiuojama individualiai, pagal galiojančias paslaugos teikėjo kainas.
6. Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamos prekės, Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai Parduotuvę
VII. GARANTIJOS IR GRĄŽINIMAS
1. Parduotuvė parduoda prekes, atitinkančias užsakyme numatytas sąlygas. Tais atvejais, kai Klientui perduotos prekės neatitinka tam tikrų užsakymo reikalavimų, Klientas sutinka pirmiausia nedelsiant pranešti apie tai raštu Parduotuvės nurodytu el. pašto adresu, o ši įsipareigoja imtis visų veiksmų esamiems trūkumams pašalinti per protingą terminą, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl Parduotuvės ar jos vardu veikiančių trečiųjų asmenų kaltės.
2. Parduotuvės ltvaikas.lt Klientai turi teisę grąžinti prekę (atsisakyti sudarytos Sutarties) per 30 dienų nuo prekės gavimo dienos.
3. Norint grąžinti prekę prašome:
apie norą grąžinti prekę pranešti el.paštu info@ltvaikas.lt. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos;
nurodyti už sakymo numerį ar pridėti pirkimo įrodymą
grąžinama prekė turi būti nenaudota, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje nepažeistoje pakuotėje.
4. Kiekvienai prekei suteikiama tiekėjo garantija gamybiniam brokui ir kitiems defektams, nesusijusiems su natūraliu naudojamos prekės nusidėvėjimu ir aplinkos poveikiu. Garantija netaikoma:
esant mechaniniam pažeidimui (pvz. nutraukti dirželiai, raišteliai ar kitos dekoracijos; vientisos medžiagos suplėšymas, tekstilės pažeidimai ir kt.)
esant natūraliam nusidėvėjimui (nutrintas padas, bato deformacija, išvaizdos pakitimai, atsiradę dėl savito avėjimo; išblukusi spalva ir kt.)
esant pokyčiams, atsiradusiems dėl netinkamos priežiūros (spalvos pokyčiai, atsiradę dėl purvo ar kitų apnašų; odos ar kitų natūralių medžiagų struktūros pakitimas ir kt.)
žybsinčioms LED detalėms.
5. Remiantis Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 1 dalimi Parduotuvė prisiima atsakomybę, jeigu fizinis prekės defektas nustatomas per dvejus metus nuo prekės pardavimo Klientui dienos. Prašymas pašalinti trūkumą arba pakeisti ją kita gali būti pateiktas per vienerių metų ieškinio senaties terminą, skaičiuojamą nuo trūkumo nustatymo, tačiau Kliento pateikto Užsakymo senaties terminas nesibaigs anksčiau už pirmiau nurodytą terminą.
6. Norint grąžinti netinkamos kokybės prekę, apie tai pranešama Parduotuvei aukščiau nurodytu būdu pridedant defekto nuotrauką ir aprašant defekto ar trūkumo atsiradimo aplinkybes.
7. Pranešdamas Parduotuvei apie nekokybišką prekę ar prekę, turinčią defektą ar trūkumų, Klientas gali prašyti sumažinti prekės kainą, pašalinti trūkumus arba pakeisti prekę kita arba atsisakyti sudarytos Sutarties. Visais atvejais (išskyrus kainos sumažinimo atvejį), Klientas įsipareigoja grąžinti prekę su Parduotuve sutartu būdu.
8. Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Kliento prašymo gavimo dienos pateikti rašytinį atsakymą ir, prireikus, nurodyti pirkėjui galimus prekių keitimo ar grąžinimo būdus.
9. Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie prekės grąžinimą (Sutarties atsisakymą), bet ne anksčiau kaip prekė bus grąžinta Parduotuvei, grąžinti visas pirkėjo sumokėtas sumas, įskaitant prekių pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas dėl pirkėjo pasirinkto kito pristatymo būdo, nei Parduotuvėje siūlomas įprastas pigiausias pristatymo būdas).
9.1. Pirkėjui tenka tik tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos.
9.2. Parduotuvė Klientui grąžina sumokėtas sumas tuo pačiu mokėjimo būdu, kokį pasirinko Klientas, nebent Klientas davė aiškų sutikimą, kad pinigai jam (jai) būtų grąžinti kitu būdu ir dėl to jis nepatirs jokių išlaidų.
VIII. VARTOJIMO GINČŲ NAGRINĖJIMAS
1. Neteisminiai Skundų ir piniginių reikalavimų nagrinėjimo būdai taikomi savanoriškai. Parduotuvės Klientai dėl vartojimo ginčų turi teisę pateikti prašymą/skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, interneto svetainė www.vvtat.lt, ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ .
2. Klientas taip pat gali kreiptis į Europos vartotojų centrą, adresas: Algirdo g. 31, LT-03219 Vilnius, Lietuva. Telefonas: (8 5) 2650368; Faksas: (8 5) 2623123; El. paštas: info@ecc.lt, interneto svetainės adresas http://www.ecc.lt/lt/
IX. KITOS NUOSTATOS
1. Visi pranešimai Parduotuvei turi būti teikiami elektroniniu paštu info@ltvaikas.lt arba telefonu Nr. +370 620 75601.
2. Sutartis sudaroma, vykdoma ir su klientu bendraujama valstybine kalba.