Prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos. Grąžinama prekė turi būti neavėta, nedėvėta ir nepraradusi prekinės išvaizdos (originalioje nesugadintoje pakuotėje, su originaliomis etiketėmis).

 

Prekių grąžinimo būdai:

  • LT Vaikas parduotuvė. Neavėtą, nedėvėtą ar kitaip nepažeistą prekę galima grąžinti atvykus į mūsų LTvaikas parduotuvę, adresu Verkių g. 29F, Vilnius.
  • Omniva paštomatai. Neavėtą, nedėvėtą ar kitaip nepažeistą prekę galima grąžinti per Omniva paštomatą. Užpildykite šią ltvaikas.lt grąžinimo forma ir įdėkite siuntą į jums patogiausią Omniva paštomatą. Norimą grąžinti prekę išsiųskite originalioje pakuotėje, kuri turi būti supakuota į išorinį įpakavimą. Pinigus už grąžintą prekę grąžinsime pavedimu į sąskaitą per 7 dienas nuo prekės gavimo.

Svarbu!

Mes rūpinamės Jūsų patogumu ir nenorėdami, jog iškiltų papildomų nepatogumų, informuojame ir prašome, kad batukų dėžutės siunčiant atgal būtų supakuotos į išorinį įpakavimą, nebūtų apklijuotos, ar tūrėtų papildomų rašymo žymių ar kitaip sugadintos. Taip pat prekių negalėsime priimti atgal, jei jos buvo panaudotos, ar sugadintos ar kitaip prarado prekinę išvaizdą.

Kokiais būdais galima keisti įsigytas prekes?

  • LT Vaikas parduotuvė. Neavėtą, nedėvėtą ar kitaip nepažeistą prekę į kitą galite pasikeisti mūsų parduotuvėje, adresu Verkių g. 29F, Vilnius. Su savimi turėkite pirkimą įrodantį dokumentą arba užsakymo Nr.
  • Omniva paštomatai. Neavėtą, nedėvėtą ar kitaip nepažeistą prekę, galite keisti per Omnivos paštomatą:
  • – Užpildykite šią ltvaikas.lt grąžinimo forma  ir pasirinkite, jog norite prekę keisti į kitą bei ją nurodykite. Norimą keisti prekę išsiųskite originalioje pakuotėje, kuri turi būti supakuota į išorinį įpakavimą.
  • Keitimas per Venipak kurjerį. Tokiu atveju, padarykite naują užsakymą ir pastabose parašykite "keitimas per kurjerį". Pasirinkite apmokėjimą bankiniu pavedimu, tačiau pavedimo nedarykite. Naują užsakymą išsiųsime per kurjerių tarnybą. Gavus patvirtinimą, kad prekė išsiųsta, kitą darbo dieną kurjeris turėtų Jums pristatyti naują ir kartu paimti grąžinamą supakuotą prekę. Šis keitimo būdas kainuoja 3 Eur, mokant kurjeriui, prekės pristatymo metu.

Svarbu! 

Mes rūpinamės Jūsų patogumu ir nenorėdami, jog iškiltų papildomų nepatogumų, informuojame ir prašome, kad batukų dėžutės siunčiant atgal būtų supakuotos į išorinį įpakavimą, nebūtų apklijuotos, ar tūrėtų papildomų rašymo žymių ar kitaip sugadintos. Taip pat prekių negalėsime priimti atgal, jei jos buvo panaudotos, ar sugadintos ar kitaip prarado prekinę išvaizdą.

Esant kainos neatitikimui keičiant prekę:

  • Jei keičiama į brangesnę prekę, klientas įsipareigoja padengti kainų skirtumą prekės pristatymo metu grynaisiais arba banko kortele.
  • Jei keičiama į pigesnę prekę, kainų skirtumą grąžinsime pavedimu į sąskaitą per 5 dienas nuo prekės gavimo.

Netinkamos kokybės prekių keitimas/grąžinimas

Visoms prekėms suteikiame 2 metų gamyklinę garantiją. Jei per šį laikotarpį atsiras gamyklinis defektas,  mes grąžinsime už prekę sumokėtus pinigus arba pakeisime prekę.

Kada netaikoma kokybės garantija?

  • esant mechaniniam pažeidimui (pvz. nutraukti dirželiai, raišteliai ar kitos dekoracijos; vientisos medžiagos suplėšymas, tekstilės pažeidimai ir kt.)
  • esant natūraliam nusidėvėjimui (nutrintas padas, bato deformacija, išvaizdos pakitimai, atsiradę dėl savito avėjimo; išblukusi spalva ir kt.)
  • esant pokyčiams, atsiradusiems dėl netinkamos priežiūros (spalvos pokyčiai, atsiradę dėl purvo ar kitų apnaš; odos ar kitų natūralių medžiagų struktūros pakitimas ir kt.)
  • žybsinčioms LED detalėms.
  • vidpadžiams, pakaloms, raišteliams. 
  • Pažymime, kad, vadovaujantis Civilinio kodekso 6.3643 straipsnio 4 dalimi, klientui nutraukus pirkimo–pardavimo sutartį (dėl netinkamos prekės kokybės): 1) klientas turi grąžinti pardavėjui prekę pardavėjo sąskaita; 2) pardavėjas, gavęs sugrąžintą prekę arba kliento pateiktus įrodymus, kad prekė buvo išsiųsta, turi ne vėliau kaip per keturiolika dienų grąžinti klientui už prekę sumokėtą kainą, įskaitant kliento apmokėtas prekių pristatymo išlaidas.


Dėl netinkamos kokybės prekės keitimo/grąžinimo, prašome Jūsų susisiekti el. paštu info@ltvaikas.lt, siekiant įvertinti prekės trūkumus ir nustatyti ar prekė gali būti keičiama ar grąžinama.

Baigiamosios nuostatos

 

Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti per 20 (dvidešimt) kalendorinių dienų, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

Šiuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo parengtu ir ltvaikas.lt perduotu atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės iš Pardavėjo Pirkėjas (fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) - ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS). Lietuvoje EGS platforma leidžia nepriklausomai, nešališkai, skaidriai, efektyviai, greitai ir teisingai internetu spręsti nacionalinius ir Europos Sąjungos vidaus rinkoje kylančius tarpvalstybinius vartotojų ir el. prekybą vykdančių verslininkų ginčus. EGS platforma lengva naudotis, prie jos galima prisijungti visų rūšių įrenginiais. Platforma yra daugiakalbė. Joje teikiama automatinio vertimo paslauga, kad būtų lengviau spręsti skirtingose Europos Sąjungos valstybėse narėse įsikūrusių asmenų ginčus. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba yra paskirta šios EGS platformos kontaktiniu centru Lietuvoje, kuris teikia pagalbą visoms ginčo šalims bet kuriame ginčo sprendimo etape.